رد کردن پیشنهاد سمپدوریا برای رسیدن به میلان؛ پیولی انتظار اخراج جامپائولو را می‌کشد

مارکو جامپائولو و دی فرانچسکو لغزش نیمکت‌های خود را در باشگاه‌هایشان حس می‌کنند. نتایج ضعیف میلان و سمپدوریا با گذشت تنها هفت هفته از سری آ، احتمال تغییر سرمربی در این تیم‌ها را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبالی شبکه لحظه؛ وضعیت باشگاه‌های میلان و سمپدوریا در جدول سری آ دور از انتظار است. سمپدوریا با سه امتیاز از هفت بازی در انتهای جدول جای گرفته است. میلان نیز به لطف پیروزی سخت مقابل جنوا در شب گذشته (شنبه)، توانست سه امتیاز اختلاف از منطقه سقوط ایجاد کند. روسونری با 9 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد. رتبه‌ای دور از شان این تیم ریشه‌دار!

به دلیل همین نتایج ضعیف، دی فرانچسکو در آستانه اخراج از سمپدوریا قرار گرفته است. از استفانو پیولی به عنوان گزینه جانشینی او یاد می‌شد اما حال اسکای ادعا کرده است که پیولی پیشنهاد سمپدوریا را برای رسیدن به نیمکت میلان رد کرده است.

اخراج مارکو جامپائولو از میلان دور از ذهن نیست. وضعیت او شاید اندکی از دی فرانچسکو بهتر باشد. استفانو پیولی در آوریل 2019 از سمت سرمربی‌گری فیورنتینا استعفا داده و هنوز هدایت تیمی را عهده‌دار نشده است.

اخراج دی فرانچسکو از سمپدوریا را باید قطعی دانست و باید دید با عدم تمایل پیولی، چه کسی روی نیمکت قعرنشین سری آ خواهد نشست. پرسش دیگر آن است که پیولی تا چه زمانی برای رسیدن به نیمکت میلان صبر خواهد کرد؟

خبرنگار: سامان خدایی