شکستم در چابهار را جبران خواهم کرد/ پشت هر تیم موفق، مربیان موفقی وجود دارد


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید شاهین موسوی، در پاسخ به این سؤال که  شرایط فنی تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران از نظر شما چطور بود، گفت: حضور تیم‌هایی مثل هند، قزاقستان، سوریه باعث شده بود مسابقات از نظر فنی در شرایط قابل قبولی باشد. همه بازیکنان سوریه از قهرمانان عنوان دار بودند و به همین دلیل ما شاهد بودیم مسابقات از نظر کیفیت فنی در جایگاه قابل قبولی قرار داشت. تیم‌های کمی در این تورنمنت حضور داشتند اما نفرات حاضر به خاطر بار فنی که داشتند سطح مسابقات را بالا برده بودند.

وی  در مورد میزبانی استانی سیستان و بلوچستان و منطقه آزاد چاربهار از تورنمنت بین المللی بوکس، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بعد از چند سال یک تورنمنت سطح بالا را برگزار کردیم. در گذشته تورنمنت حصر آبادان برگزار می‌شد، اما تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا نمی‌کردند، اما در تورنمنت جام مکران شاهد حضور تیم‌های خوبی بودیم. امیدوارم این روند طی سال‌های آینده ادامه داشته باشد.

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا نماینده ترکمنستان  از نظر فنی حریف قابل قبولی بود یا خیر، اظهار داشت: بازی اول نماینده ترکمنستان را شکست دادم، واقعا او حریف جنگنده‌ای بود، بازی دوم به مصاف حریف سوریه‌ای رفتم. او را در جاکارتا ۵ بر ۳ شکست داده بودم، اما در این رقابت‌ها موفق شد نتیجه را به سود خود تمام کند. هر چند داوری‌ها می‌توانستند به نفع من رای دهند، اما اینطور نشد. نمی‌خواهم گلایه کنم چون باید بیشتر تلاش می‌کردم تا یکطرفه حریفم را شکست می‌دادم. این بوکسور سوری در این رقابت‌ها باورش نمی‌شد که من را شکست داده و در پایان مسابقات خوشحال بود. این حریفم اگر در قهرمانی آسیا حضور داشته باشد حتما از خجالت او درمی‌آیم. این خوشحالی که در چابهار داشت قطعا در تایلند نخواهد داشت. در قهرمانی آسیا اگر به مصاف هم برویم قطعا انتقام این شکست را از او می‌گیرم.

موسوی در پاسخ به این سؤال که تیم چابهار در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را کسب کرد، سهم کادر فنی تیم ملی در کسب این نتیجه چقدر بوده است، گفت: انصافا کادر فنی در طول این مدتی که تمرینات تیم را بر عهده داشت روی تمام بازیکنان حاضر در این تورنمنت به دقت وسواس به خرج می‌داد. مربیان تیم ملی همه ما را کوچ کردند و قطعا زمانی که یک تیم نتیجه کسب می‌کند کادر فنی سهم به سزایی در نتیجه رقم خورده دارد. این موفقیت تیم چابهار حاصل تلاش کادرفنی بود و سرانجام بازیکنان و مربیان مزد زحمات خود را گرفتند. نباید فراموش کنیم که پشت هر موفقیتی یک کادرفنی بزرگ وجود دارد و این تنها زحمات بازیکنان نیست که تیم نتیجه می‌گیرد بلکه همه در یک موفقیت دخیل هستند.

منبع: فارس