عبادی: پاداش نباشد، چه بخوریم؟ هوا بخوریم؟!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اسماعیل عبادی درباره تمرینات و رکوردهایش برای حضور در مسابقات کاپ آسیا که اوایل فروردین در تایلند برگزار می‌شود،اظهار داشت: یک ماه بعد از بازی‌های آسیایی تمرینات ما آغاز شد و اردوها تا زمان اعزام به تایلند ادامه دارد، فکر می‌کنم غیر از یکی دو روز استراحت، تعطیلات عید هم در تمرین هستیم.

وی افزود: تمرینات خوبی داریم، سعی می‌کنیم به رکوردهایی که قبلا داشتیم برسیم. بعد از بازی‌های‌ آسیایی جاکارتا، اردوهای ما یک ماه تعطیل شد و خودم افت رکورد داشتم، اما با حضور مربی جدید، رکوردها بهتر می‌شود. برنامه اصلی فدراسیون این است که برای مسابقات قهرمانی جهان که خردادماه در هلند برگزار می‌شود آماده شویم و خودمان را به رکوردهای قابل قبول برسانیم.

کماندار مدال‌آور کشورمان در رقابت‌های آسیایی و جهانی در خصوص انتقاداتی که ورزشکاران مختلف از پاداش قهرمانان وزارت ورزش داشتند، تصریح کرد: من در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مدالی نگرفتم، نمی‌دانم شانس من است یا بی‌مهری به برخی رشته‌ها؟ در مسابقات کشورهای اسلامی اندونزی دو طلا گرفتم که پاداشی ندادند، اما دوره بعد پاداش دادند، شاید مدال ما کم‌ارزش بود.

عبادی خاطرنشان کرد:‌ در مسابقات World Games دوازده نفر مدال گرفتند که من مدال نقره کسب کردم. این مسابقات سال ۹۶ در لهستان برگزار شد، اما زمانی که قرار بود پاداش بدهند، گفتند سطح این مسابقات بالا نیست، در حالی که این مسابقات بعد از المپیک بالاترین درجه را دارد و ما باید سهمیه بگیریم. داورزنی اعلام کرد این بازی‌ها شامل پاداش نمی‌شود.



کماندار کامپوند ایران با بیان اینکه ورزشکاران برای کسب مدال هزینه و وقت می‌گذارند، تصریح کرد:‌ چنین برخوردهایی ترمز برای ورزشکار است که نتواند رو به جلو حرکت کند. خیلی از ورزشکاران حقوق ندارند، ما هم نداریم، حالا پاداش هم نمی‌گیریم، درحالی که ۲۴ ساعته دراختیار ورزش هستیم، من سر کار هم نمی‌روم. اکثر رشته‌ها همین است. اگر پاداش هم نباشد، ما چه بخوریم؟ هوا بخوریم؟ باید پولی باشد که بتوانیم زندگی کنیم. هر چه پاداش هم می‌گیریم، به زور چاله‌های زندگی را پر می‌کنیم. حضور ما در ورزش آنقدر چاله در زندگی‌مان ایجاد کرده که با این پولها و پاداش‌ها پر نمی‌شود. حالا از سر و ته آن می‌زنند یا معلوم نیست چه وقت بدهند. 

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان خودشان را جای ما بگذارند. من نمی‌گویم به فوتبال پاداش ندهند، به هر ورزشکاری پاداش بدهند حق آنهاست، اما امیدوارم عدالت رعایت شود، همان نگاهی را که به فوتبال دارند به رشته‌های دیگر هم داشته باشند. ما بیشتر پرچم ایران را بالا می‌بریم.

عبادی یادآور شد: در بازی‌های آسیایی رکورد آسیا را زدم. سجادی گفته بود هر که رکورد آسیا را بزند پاداش می‌گیرد، اما زیر حرفش زد. هنوز رکورد من هست، اما ناعدالتی وجود دارد.

منبع: فارس