علی نژاد: موفقیت کشتی موج بی نظیری از شادی ایجاد کرد

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره موفقیت تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه استقبال از کاروان تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: ورزش در نشاط اجتماعی ، هویت ملی و وحدت اجتماعی کاربرد دارد. خدا را شکر ورزش کشورمان به خصوص کشتی این کارکرد را نشان داد. موفقیت کشتی موج بی نظیری از شادی ایجاد کرد.

او ادامه داد: موفقیت کشتی آزاد در مسابقات جهانی باعث خوشحالی مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و آحاد مردم شد. مردم این موضوع را می دانند؛ به همین علت در این موفقیت سهیم می شوند. ما به عنوان خدمتگزار مردم باید تلاش خود را کنیم که این کارکرد ورزش بیشتر خود را نشان بدهد.

علی نژاد گفت: رویداد المپیک بعد از یک سال تعویق برگزار شد.ان شاءالله مسابقات داخل سالن را در اسفند ماه پیش رو داریم و بعد از آن در سال ۱۴۰۱ مسابقات کشورهای اسلامی را در قونیه ترکیه خواهیم داشت که رویداد مهمی برای ما است. بازی های آسیایی هانگژوی چین را در پیش داریم و بعد از آن بازی های آسیایی جوانان در چین را خواهیم داشت. در یک سال آینده رویدادهای بزرگی داریم که به طور حتم جوانان و قهرمانان ما باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و خوشحالی ملت خواهند شد.

او افزود: در کنار آن جام جهانی فوتبال را پیش رو داریم که امیدواریم تیم ملی فوتبال با قدرت در این مسابقات حضور یابد .

علی نژاد درباره کارشکنی اماراتی ها در ندادن بلیت به تماشاگران ایرانی گفت: گزارش جدیدی از این موضوع به ما نرسیده است؛ اما قطعا اگر فدراسیون فوتبال گزارشی بدهد، سعی می کنیم از طریق دفاتر نمایندگی خود در امارات کمک کنیم تا این مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید :
علی نژاد: از اقدامات وزارت ورزش بی‌خبرند که می‌گویند واگذاری استقلال و پرسپولیس شدنی…
علی جباری: سجادی، زودتر علی نژاد را کنار بگذارد/ فتح الله زاده گزینه بهتری…
فرهاد مجیدی : علی نژاد ومددی تا 5 صبح به دنبال سرمربی دیگری بودند