فرصت انتقام‌گیری در برنامه فوتبال برتر از «عادل فردوسی‌پور» تمامی ندارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس با مدیریت محمدحسن انصاری فرد مدتی است که رنگ آرامش به خود دیده است هرچند در اواسط فصل طبیعی است که موضوع مدیریت بحث اصلی هواداران نباشد اما در هر صورت دوران پرفراز و نشیب مدیریت ایرج عرب نیز به پایان رسید.

طاهری که در چند روز گذشته بازهم سوژه مطبوعات ایران شده با حضور در برنامه فوتبال برتر در خصوص بسیاری از مسایل صحبت کرد. او البته در بخشی از صحبت های کنایه عجیبی به فردوسی پور زد که باعث شد میثاقی به او با لبخند تذکر بدهد! ماجرا از این قرار بود زمانی که برنامه نود در حال چخش بود طاهری و عادل باهم درگیری لفظی شدیدی روی آنتن زنده پیدا می کنند که ظاهرا این مساله زیاد به مذاق طاهری خوش نیامده که بعد از دو سال به عادل کنایه زبان انگلیسی می دهد. باوجود اینکه فردوسی پور نزدیک هجده سال در دانشگاه شریف تدریس می کند طاهری با دانش اندک زبان انگلیسی به استاد زبان انگلیسی کنایه می زند. مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت:« کسی که هجده سال در صدا و سیما بوده زبان انگلیسی اش کامل نیست»!

این صحبت های طاهری در حالی مطرح شد که او طی دو سال هیچوقت حاضر نشد درخصوص ابهامات مالی و محروم شدن پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات با خبرنگاران مناظره برگزار کند.

خبرنگار: سپهر خرمی