ملی پوش هندبال: در این سال ها در جا زده ایم



به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، «مهرداد صمصامی» نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال افزود: همه امیدواریم که هندبال دوباره روند رو به رشد گذشته خود را داشته باشد و به همین دلیل انتظار از رییس جدید فدراسیون به عنوان یک مربی جوان بالا است.
ملی پوش هندبال ایران درباره وضعیت کنونی این رشته، اظهار داشت: اگر نگویم در این سال ها هندبال پسرفت کرده، اما پیشرفتی هم نداشته و درجا زده ایم. ظرفیت هندبال در ایران خیلی بالا است و باید به خوبی از آن استفاده شود.
او با اشاره به تعداد زیاد بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور (لژیونرها) یادآور شد: این موضوع نشان دهنده سطح بالای بازیکنان ایرانی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد. به نظرم در رده های پایه نیز بازیکنان خوبی داریم و چنانچه سرمایه گذاری با برنامه ای داشته باشیم در در آینده رشد چشمگیری خواهیم داشت.
صمصامی با اشاره به برنامه های تیم ملی نیز گفت: لیگ برتر به تازگی تمام شده و فکر می کنم که برنامه های تیم ملی با آغاز سال جدید شروع می شود تا ملی پوشان بتوانند برای رقابت های مهم سال آینده آماده شوند. مسابقات کسب سهمیه المپیک و انتخابی قهرمانی جهان را در سال 98 پیش داریم و انشالله با برنامه ریزی مناسب با قدرت در این تورنمنت ها شرکت کنیم.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال روز گذشته «علیرضا پاکدل» را به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب کردند.

منبع: ایرنا