نکونام : تیم شهرخودرو به دروازه ما نزدیک هم نشد

سرمربی تیم فولاد خوزستان : علاوه بر نتیجه ، تیم ما خیلی خوب و با شهامت کار کرد و نشان دادیم که لیاقت این پیروزی را داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، صحبت های جواد نکونام ، سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از پیروزی مقابل شهرخودرو در لیگ برتر: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و در نیمه اول حداقل باید 2 تا گل می زدیم. خیلی از بازی های شهرخودرو را در نیم فصل اول و دوم دیدیم. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا سهمیه دارد و تیمی است که برای آن هزینه می شود. امروز دیدید که بازیکنان ما چقدر خوب بازی کردند و این تیم را کنترل کردند. موقعیت های زیادی خلق کردیم. متاسفانه با بدشانسی در نیمه اول به گل نرسیدیم ولی تلاش و پیگیری در تاکتیک تیمی در نهایت به ثمر نشست و توانستیم دو گل بزنیم. شهرخودرو به جز یک موقعیت چیزی نداشت.

اگر دقت می کردیم و یک مقدار از خودگذشتگی داشتیم می توانستیم با اختلاف گل بیشتر ببریم. علاوه بر نتیجه ، تیم ما خیلی خوب و با شهامت کار کرد و نشان دادیم که لیاقت این پیروزی را داشتیم. از بچه ها تشکر می کنم. همگی سنگ تمام گذاشتند. تازه اول راه هستیم و لیگ ادامه دارد و هر روز برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد.