هاشمیان: بازیکنی که لیاقت داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود

هر چقدر بتوانیم از نفراتی که ازنظر اخلاقی خوب هستند، استفاده کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم، به خصوص کسانی که لژیونر بودند و با اروپا ارتباط دارند حضورشان می‌تواند کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هاشمیان درباره میزبانی ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی خاطرنشان کرد: این مسئله چیزی نیست که در کنترل ما باشد. نماینده فیفا در تهران حضور داشت و بازدید کرد. امیدوارم این بازدید نتیجه مثبتی داشته باشد. فوتبال ما نشان داد که در روزهای سخت هم می‌تواند نتیجه بگیرد. میزبانی را داشته باشیم قطعاً بهتر است، اما تمرکزمان روی خودمان است.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره گروه ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی و اینکه گفته می‌شود ایران در گروه آسانی قرار گرفته است، گفت: در دور اول هم اینچنین فکری می‌کردیم، اما دیدیم کارمان سخت شد. بنابراین نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.

فکر کنم بازی‌ها تا آخر مسابقات برای صعود ادامه داشته باشد. دید فدراسیون و بازیکنان تیم ملی احترام به هر حریفی است. اگر حضورمان در جام جهانی قطعی شد آن وقت می‌توانیم بگوییم گروه‌مان سخت بود یا آسان.

هاشمیان در مورد حضور چهره‌هایی چون کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا در تیم‌های ملی تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم از نفراتی که ازنظر اخلاقی خوب هستند، استفاده کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم، به خصوص کسانی که لژیونر بودند و با اروپا ارتباط دارند حضورشان می‌تواند کمک کند.

بیشتر بخوانید:

هاشمیان: بازیکنان با تمام وجود و تک تک سلول‌هایشان به فکر ایران بوده و…
هاشمیان: توجه داشته باشید نفراتی که واکسن زدند، بازیکنان لیست نهایی تیم ملی نیستند

انتهای پیام /