والورده: بازی دیوانه واری مقابل ویارئال انجام دادیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شب گذشته از هفته سی‌ام لالیگا از ساعت 24 بامداد به وقت تهران بارسلونا میهمان ویارئال بود.در این بازی پرگل و پربرخورد ویارئال از میهمان پرستاره خود گل خورد، جلو افتاد و در نهایت گل تساوی را در ثانیه های تلف شده پذیرفت.

در تساوی 4 بر 4، چوکوز (23)، اکامبی (50)، ایبورا (62) و باکا (80) برای ویارئال، کوتینیو (13)، مالکوم (16)، مسی (90+1)، سوارز برای بارسا گلزنی کردند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

والورده، سرمربی بارسلونا پس از این بازی گفت: بازی فوق العاده و دیوانه واری را انجام دادیم. این بازی قدرت و رقابت سخت در لالیگا را به تصویر کشید. می دانم که به خاطر چرخشی بازی کردن مورد انتقاد قرار می گیرم اما وقتی شما تصمیم به تغییر می گیرد به نظر شما این تغییر بهترین راه است. ما در 15 دقیقه ابتدایی عالی بازی کردیم اما در 15 دقیقه بعدی بد بودیم.

وی افزود: سوارس همیشه ثابت قدم است و هیچ لغزشی ندارد و در زمان مناسب گلزنی می کند. مسی هم همیشه در ضربات کاشته بهترین عملکرد را دارد. مهم این است که بازی را نبازیم. ما 3 امتیاز بازی را می خواستیم ولی در نهایت بازگشت به تساوی خوب بود اما کلا راضی نیستیم.

منبع: فارس