وقتی پروفسور با تیم سابقش راه می‌آید؛ پالس مثبت برانکو برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس بعد از رفتن برانکو تقریبا روزهای پر فراز و نشینی را تجربه می کند و آنقدر اوضاع باشگاه آشفته شده که هواداران این تیم دیگر امید قطعی به پیروزی در هیچ مسابقه ای، حتی دیدارهای نه چندان سخت ندارند.

پرسپولیس در حال حاضر از هفت مسابقه خود چهار پیروزی و سه شکست در کارنامه خود ثبت کرده و مقابل تمامی مدعیان عنوان قهرمانی در این فصل شکست خورده؛ اتفاقی که در دوران برانکو نزدیک به محال بود! و اتفاقا با پیروزی مقابل مدعیان قهرمانی، این پرسپولیس بود که جام را بالای سر می برد.

برانکو رفت و طلب یک میلیون یورویی او همچنان باقی است؛ اما با تغییر مدیریت پرسپولیس از عرب به انصاری فرد، در رویکرد باشگاه در تسویه حساب با این مربی بهبود حاصل شده است و همین که مدیران باشگاه با وکیل برانکو مذاکره کردند نشان می دهد که هدف تسویه حساب است نه جنجال شکایت مربی ای که هفت جام طی چهار سال برای ارتش سرخ به ارمغان آورد.

جدیدترین مصاحبه برانکو اما نشان می دهد که او هم قصد ندارد کار به شکایت بکشد و با مدارا و به صورت مسالمت امیز قصد دارد پولش را تسویه کند.

برانکو درباره آخرین جلسه وکیل خود با باشگاه و توافقی که صورت گرفته گفت:

«من در پرسپولیس خاطرات خوبی دارم و اجازه نمی‌دهم چیزی آن را خدشه دار کند. من نهایت تعامل را با پرسپولیس داشتم. یک سال پولی از قراردادم دریافت نکردم و من و کادرم با تمام تعهدی که داشتیم برای تیم تلاش کردیم و خوشحالم که در پایان آن نیز دو جام برای هواداران در کنار بازیکنان کسب کردیم. ما مربیان زندگی‌مان از طریق شغل‌مان می‌گذرد، همانطور که شما در رسانه‌تان شاید بعد از سه ماه عدم دریافت مبلغ با مشکل مواجه شوید.»

او گفت:

«وکیل من به باشگاه تخفیف داد و قرار شد بعد از آن این نیمی از مبلغ توافق شده ابتدا پرداخت شود و مابقی نیز در چند قسط. این به نظرم بهترین راهکاری بود که می‌توانستیم داشته باشیم؛ هم تخفیف و هم دریافت در چند قسط. این البته پیشنهاد ما بود و منتظر باشگاه پرسپولیس هستیم. همه چیز در قرارداد ما مشخص بود و همانطور که گفتم من فقط نمی‌خواستم خاطرات شیرین ما در پرسپولیس با مشکلی مواجه شود.»

خبرنگار: سپهر خرمی