پیروزی سلتیکس بر مینه سوتا با بازی مقتدرانه گوردون هیوارد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در رقابت های چهارشنبه شب ان بی ای، بوستون سلتیکس موفق شد در خانه خود مینه سوتا تیمبرولوز را با نتیجه 115-102 ببرد.  

گوردون هیوارد با کسب 35 امتیاز در این پیروزی نقش بسزایی داشت.  تری روزیر که در غیاب کایری اروینگِ مصدوم به زمین آمده بود نیز 16 امتیاز به دست آورد. اروینگ در بازی مقابل سن آنتونیو از ناحیه چشم آسیب دید و وضعیت او فعلا نامعلوم است. مینه سوتا جف تیگ، دریک رُز و رابرت کاوینگتون را در اختیار نداشت.

هیوارد از 18 پرتاب 14 پرتاب موفق داشت و از 7 پرتاب 3 امتیازی 4 پرتاب را گل کرد.

اندرو ویگینز برای تیمبرولوز 31 امتیاز کسب کرد و کارل-آنتونی تاونز نیز 28 امتیاز، 12 ریباند و 7 پاس گل به ثبت رساند.

مینه سوتا در حالی که نیمه اول 60-42 از حریف عقب بود، در کوارتر سوم بازی خوبی ارائه داد و فاصله امتیازات را به 10 کاهش داد و نتیجه 77-67 به سود سلتیکس شد.

در اوایل کوارتر سوم در حالی که سلتیکس 18 امتیاز جلو بود، مارکوس اسمارت از تیم سلتیکس در برخورد با تاونز از ناحیه شانه آسیب دید و هنگامی که به بازی بازگشت نتیجه 85-74 به سود سلتیکس بود . اگرچه مینه سوتا کوارتر سوم را برد اما در پایان این کوارتر نتیجه 87-81 برای سلتیکس پایان یافت.

در این دیدار مینه سوتا 9 پرتاب پیاپی را از دست داد و 4 بار نیز توپ را لو داد. تایس جونز با جامپ شات خود تا حدی این روند ناامید کننده را تغییر داد اما خیلی زود هیوارد پاسخ او را با پرتاب سه امتیازی خود داد تا خیال سلتیکس را راحت کند.

در حال حاضر سلتیکس در رتبه پنجم جدول کنفرانس شرق قرار دارد و مینه سوتا رتبه سیزدهم جدول کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده است.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای