پیروزی میلواکی باکس بر یوتا جز با درخشش آنته توکنمپو

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در ادامه رقابت های ان بی ای دوشنبه شب میلواکی باکس با نتیجه 114-102 بر میهمان خود یوتا جز چیره شد.

یانیس آنته توکنمپو 30 امتیاز و 10 ریباند به ثبت رساند تا نقشی کلیدی در این پیروزی ایفا کند. مالکولم بروگدن 21 امتیاز به امتیازات باکس افزود.

بروک لوپز 15 امتیاز و 8 ریباند، تون میکر 15 امتیاز، کریس میدلتون 14 امتیاز و 7 ریباند به ثبت رساندند و به این ترتیب میلواکی پس از آن که 7 بازی را به طور پی در پی به یوتا جز واگذار کرده بود موفق شد برای دومین بار متوالی این تیم را شکست دهد.

برای یوتا جز، داناوان میچل 26 امتیاز کسب کرد اما هر پنج پرتاب خود را از دست داد و در کوارتر چهارم هیچ امتیازی به دست نیاورد. رودی گوبرت 14 امتیاز و 15 ریباند افزود؛ جی کراودر و دریک فیورز هر یک 12 امتیاز، و رائول نتو نیز 10 امتیاز به دست آوردند.

بازیکن گارد راس یوتا ریکی روبیو با 4 پرتاب موفق از 5 پرتاب توانست 9 امتیاز کسب کند اما در ادامه مسابقه از ناحیه زانو دچار مصدومیت و مجبور به ترک زمین شد.  

باکس از 12 بازی اخیر خود در 10 بازی به پیروزی رسیده است و در حال حاضر رتبه اول جدول کنفرانس شرق را از آنِ خود کرده است در حالی که یوتا جز در جایگاه دهم جدول کنفرانس غرب قرار دارد.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: اسکای