پیش بازی پرو – بولیوی در کوپا امریکا

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. دو تیم پرو و بولیوی از گروه A بامداد چهارشنبه دومین دیدار گروهی خود را در حالی برگزار می کنند که بولیوی 0-3 از برزیل شکست خورده و پرو به تساوی 0-0 با ونزوئلا رسیده است.

تیم ملی پرو در 6 دیدار آخر خود با تیم ملی بولیوی شکست نخورده و در سه دیدار اخیر خود با حریفان دیگر به سه برد پیاپی دست یافته است. در آخرین تقابل دو تیم، پرو موفق شد در سال 2017 بولیوی را 1-2 شکست دهد. اما بولیوی در 4 دیدار اخیر خود در بیرون از خاک وطن نه تنها مغلوب شده بلکه نتوانسته حتی یک گل به ثمر برساند.

پرو در دیدار اول خود با ونزوئلا به تساوی ناامیدکننده 0-0 رسید و در 15 دقیقه آخر بازی 10 نفره شد. چنانچه ریکاردو گارکا سرمربی این تیم بخواهد تغییراتی در خط حمله این تیم ایجاد کند آندره کاریو و ادیسون فلورس را به بازی خواهد آورد. پیروزی در مقابل بولیوی می تواند موقعیت این تیم در گروه را بهبود بخشد تا به عنوان تیم دوم از گروه صعود کند. انتظار میرود این تیم در دیدار فردا سه امتیاز را کسب کند.

از طرفی، بولیوی که در اولین دیدار کوپا متحمل یک شکست سنگین از سوی میزبان شده نیز تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد خواهد کرد. گیلبرت آلوارز و مارسلو مورنو به احتمال بالا در دیدار امشب حضور خواهند یافت. این تیم امیدوار است در بازی با پرو به اولین پیروزی خود در 9 دیدار اخیرِ خارج از خانه برسد.

بولیوی در این دیدار غایبان زیادی دارد؛ خاسمانی کمپوس، جوردی کندیا، رودی کاردوزو، رونالد رالديس، خوزه ساگردو و خوان والورده هیچ یک به میدان نخواهند رفت.

تنها غایب تیم پرو پدرو آکینو است.

پش بینی می شود هر دو تیم فردا با آرایش 1-3-2-4 به میدان پا بگذارند.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع: هو اسکورد