کومان امیدوار به بهبود اوضاع بارسا !

سرمربی تیم بارسلونا پس از ناکامی های پی در پی تیم اش همچنان امیدوار است تا شاید در مقابل پاری سن ژرمن اوضاع تیم اش سامان یابد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رونالد کومان در نشست خبری قبل از بازی فردا شب بازیکنانش مقابل تیم رئال سوسیه‌داد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او ابتدا در مورد حریف و مشکلات رویارویی با تیم باسکی گفت: سوسیه‌داد تیم بسیار خوبی است. قطعا می‌دانید که بازیکنان این تیم چندین فصل است که کنار هم بازی می‌‌کنند و هماهنگ هستند. سبک بازی‌شان آن طوری است که من دوست دارم. می‌‌دانم که باید خیلی خوب بازی کنیم و اعتماد به نفس بالایی در حرکات پا به توپ‌مان داشته باشیم تا بتوانیم به آنها ضربه بزنیم. ما نمی‌توانیم از روندی که تا این جا از فصل داشته‌ایم راضی باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی هلند افزود: ما بازی‌هایی را باخته‌ایم که نباید اما باید به اتفاقات مثبتی که تیم در این مدت انجام داده است هم توجه کنیم. در این مدت مشکلاتی برای تیم ما به وجود آمد اما عملکرد بازیکنان مثبت و قابل قبول بوده است. اگر بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را از آن خود کنیم، خیال‌مان تا حدودی راحت می‌شود. انتظار من یک بازی باز و هجومی از دو تیم است. سال قبل این دو تیم باز با یکدیگر روبرو شدند. بارسا و سوسیه‌داد هر دو تیم‌هایی هستند که می‌خواهند مالک توپ باشند و حریف را پرس کنند. پس انتظار یک بازی زیبا را دارم.

بیشتر بخوانید:
بارسلونا در صدد رسیدن به جمع مدعیان
کومان: احساس خوبی از این بازی دارم/ به نظرم خوب بازی کردیم
کومان: حال بد رئال مادرید تاثیری روی ما نمی‌گذارد

اتمام پیام/ش