لیگ قهرمانان آسیا | السد قطر – سپاهان ایران / ژاوی و ژنرال در جنگ قدرت سپاهان و السد

برد مقتدرانه شاگردان امیر قلعه نویی در گام نخست در مقابل العین امارات خط و نشانی پررنگ از طرف باسابقه ترین نماینده فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان برای سایر تیمهای حاضر در گروه D بود.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، سپاهان پس از ٤ فصل دوری از لیگ قهرمانان آسیا با استارتی قوی حالا در اندیشه عبور از شاگردان ژاوی در گام دوم است. السد قطر در اولین دیدار نتوانست برتری خود مقابل النصر عربستان را حفظ کند و تن به تساوی دو بر دو داد. بغداد بونجاح الجزایری, که در بازی با النصر موفق به گلزنی شد حالا در مصاف با سپاهان هم امید اول گلزنی ژاوی خواهد بود.در مقابل امیر قلعه نویی که تیمش در دیدار با العین در فاز هجومی نمایشی خیره کننده داشت در دفاع تیمی هم بسیار مقتدر ظاهر شد و در دیدار با السد هم برای مهار بونجاح برنامه ای مدون خواهد داشت.

تیم امید قلعه نویی

آمادگی پیام نیازمند درون دروازه,سعید آقایی در خط دفاع,مهدی کیانی و سروش رفیعی در خط میانی و کیروش استنلی در خط حمله امیدواریهای قلعه نویی را برای کسب ٣ امتیاز دوم افزایش داده است.

حساب ویژه ژاوی

در مقابل ژاوی هم برای دیدار با سپاهان روی تواناییهای دو بازیکن کره ای خود یعنی نام تائه هی و جویونگ وو در کنار شم گلزنی بغداد بو نجاح و قدرت دفاعی پدرو میگوئل و همچنین بازیسازی اکرم عفیف حساب ویژه ای باز کرده است.

السد در پایان هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر با ٣ امتیاز اختلاف نسبت به الدوحیل با ٣۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و بغداد بونجاح با ١٢ و اکرم عفیف با ١١ گل بهترین گلزنان لیگ ستارگان قطر بوده که در مجموع ٢٣ گل از ٤٢ گل السد در ١٤ هفته ای که از لیگ ستارگان میگذرد را به ثمر رسانده تا این تیم را صاحب بهترین خط حمله این فصل کنند. سپاهان هم مانند السد در پله سوم جدول رده بندی لیگ قرار دارد و ٥ امتیاز اختلاف با پرسپولیسی دارد که بعد از جدال با السد در اصفهان حساسترین بازی هفته بیستم لیگ برتر را در مقابلش برگزار خواهد کرد.

پیروزی برای سپاهان در بازی با السد به منزله طی کردن نیمی از راه صعود خواهد بود. نتیجه مساوی هم با توجه به برد خوب هفته اول همچنان سپاهان را امیدوار به صعود نگه میدارد اما شکست احتمالی ادامه مسیر را به اما و اگر میکشاند.در مقابل برای السد پیروزی در این دیدار بسیار حیاتی خواهد بود,مساوی کارش را سخت کرده و شکست,آنها را در ادامه مسیر به چالش خواهد کشید.

این دیدار سه شنبه ٢٩ بهمن راس ساعت ١٩:۰۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار خواهد شد.

اسامی داوران بازی سپاهان و السد قطر

داور : عزیز اسیموف
کمک داور اول : روسلن سرا زنیدوف
کمک داور دوم : علیشیر عثمانوف
داور چهارم : آخرول ریخالوف
ناظر مسابقه : روکانتا
ناظر داوری : کال پاکوف ویکتور

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: مدیر عامل سپاهان : AFC به ما محتاج است 
ملی پوش السد بازی برابر سپاهان را از دست داد