لیگ قهرمانان آسیا | الشارجه امارات – پرسپولیس ایران / ارتش سرخ درپی جبران مافات

شاگردان یحیی گل محمدی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا کار خود را با شکست مقابل الدحیل قطر آغار کردند.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، شاگردان یحیی گل محمدی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا کار خود را با شکست مقابل الدحیل قطر آغار کردند. دیداری که البته پرسپولیس در دو نیمه آن دو چهره متفاوت داشت و در نهایت مغلوب لژیونرهای حریف قطری شد. حالا قهرمان لیگ برتر ایران در دومین گام به مصاف قهرمان لیگ امارات میرود در حالیکه شارجه در پایان هفته شانزدهم در رتبه چهارم قرار دارد و با ٨ امتیاز کمتر نسبت به شباب کاری دشوار برای دفاع از عنوان فصل قبل دارد.

شاگردان عبدالعزیز العنبری مانند پرسپولیس لیگ قهرمانان را با شکست استارت زدند و یک بر صفر مغلوب التعاون عربستان شدند.

لیگ برتر ایران برابر قهرمان لیگ امارات

شارجه امارات این فصل بعد از ١٦ سال دوری از لیگ قهرمانان آسیا در این تورنمنت حاضر شده اند و نمیخواهند کار را برای خود سخت کنند اما در مقابل آنها قهرمان پرقدرت لیگ برتر ایران,زخم خورده از دیدار نخست قرار دارد که در لیگ ایران هم در صدر جدول قرار دارد.

شارجه در مصاف با پرسپولیس روی قدرت هجومی دو مهاجم خارجی خود ریان مندس کیپ ورده ای و کایو برزیلی حساب ویژه ای باز کرده است که از یک خط عقبتر توسط اتابک شکوراف ازبک حمایت میشوند.در مقابل اما آنچه از آخرین تمرینات پرسپولیس برداشت میشود یحیی گل محمدی هم قصد دارد با ترکیبی کاملا هجومی به مصاف شارجه برود.ترمیم دفاع تیمی اولویت اول پلن تاکتیکی پرسپولیس خواهد بود و آنها قصد دارند با پرس از جلو اجازه بازیسازی از رقیب اماراتی خود را بگیرند.برنده این دیدار در ادامه مسیر برای صعود از گروه امیدواری بیشتری خواهد داشت و تیم بازنده کاری بسیار سخت برای حضور در مرحله حذفی خواهد داشت و نتیجه مساوی در این دیدار بیشتر به سود الدحیل قطر و التعاون عربستان دیگر تیمهای حاضر در گروه C میباشد.

این دیدار سه شنبه ٢٩ بهمن ماه راس ساعت ١٩:۰۰ در وزشگاه شارجه برگزار میشود .

اسامی ناظران و تیم داوری هم بدین شرح است:

ناظر مسابقه از کشور هنگ کنگ: چونگ هین چانگ
ارزیاب داوری: عدنان اسماعیل الحافی از اردن
داوران از استرالیا؛
داور اصلی: بیت کریستوفر جیمز
کمک اول: آنتون اسکِتنین
کمک دوم: اشلی وارویک بیچام
کمک سوم: جاناتان آدام بارِیرو

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: سرمربی الشارجه : پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده ایم 
 در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت ؟ 
 لیگ قهرمانان آسیا | تیم داوری بازی پرسپولیس و شارجه مشخص شد