پیروز قربانی : همه سوار یک کشتی هستیم

کسی که مسئولیت قبول می‌کند، باید هزینه‌ها را نیز متقبل شود، اینطور نباشد که زمان موفقیت‌ها، وزارت ورزش سینه سپر کند و بگوید در موفقیت نقش داشته، اما موقع هزینه کردن کنار بکشد، نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است و هر سال نیز تکرار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت : بیانیه دادن کار درستی نیست و کسی آن را تایید نمی‌کند. امیدوارم شرایط باشگاه ایده‌آل شود تا بتواند مشکلات را حل کند.ما از دور نشسته‌ایم و نمی‌توانیم قضاوت درستی داشته باشیم، اما اقدام بازیکنان حرفه‌ای نبود، چرا که همه سوار یک کشتی هستند. از سوی دیگر، نحوه انتخاب مدیریت برای باشگاه استقلال مناسب نبوده و وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه نیز مقصر است.در دو، سه ماه اخیر چند نفر برای مدیریت باشگاه انتخاب شده‌اند که یکی سرپرست شده و دیگری مدیرعامل. این اتفاقات نشان دهنده ضعف مدیریت است.
کسی که مسئولیت قبول می‌کند، باید هزینه‌ها را نیز متقبل شود، اینطور نباشد که زمان موفقیت‌ها، وزارت ورزش سینه سپر کند و بگوید در موفقیت نقش داشته، اما موقع هزینه کردن کنار بکشد، نمی‌دانم چرا مشکلات فقط برای استقلال است و هر سال نیز تکرار می‌شود. می‌دانیم بازیکنان تحت فشار هستند و باید پول‌شان را بگیرند،باشگاه نیز باید بازیکنانش را ساپورت کند، اما کار آنها برای دادن بیانیه حرفه‌ای نبود.

بیشتر بخوانید :

پیروز قربانی : بالای 90 درصد فوتبال ما وعده و وعید است

پیروز قربانی : صدا و سیما گردنش کلفت‌تر است و پول نمی‌دهد!

قربانی : آقای پیروانی لطفا حرمت پرسپولیس را نگهدار!